Epílogo 2016

El Epílogo lo recorrí en 2016, tras recorrer el Camino del Norte.

Salí de Santiago en dirección Muxía para acabar en Fisterra pero, sin ninguna duda, hoy en día lo haría al revés: pasaría sin pena ni gloria por Fisterra… Para acabar en Muxía.

Acabé el Epílogo en 4 etapas para llegar a Muxía y Fisterra, pero tuve que quedarme unos cuantos días más hasta la fecha de vuelta.

Aquí recojo los posts que publiqué en su día para documentar el Epílogo:

Santiago de Compostela – Negreira
22.6km en la primera etapa de ‘descoberta’. Mai havia passat de llarg Santiago però, aquest anys sí, toca ‘passar-se de frenada’ i arribar a Muxia i Finisterre.

Negreiroa – Olveiroa
33.4km que s’han fet molt largs. De Santiago a Muxia hi ha uns 80km. A aquestes alçades, fer 4 etapes de 20km em resulta un pel ridícul; Així, fer-ne una de 20km i un parell de trenta-i-pocs és l’alternativa. La de 20 queda ‘escassa’ i les de trenta-i-pocs un pel massa llargues però… D’alguna manera s’han de repartir les distàncies.

Olveiroa – Muxía
32.5km en una etapa on podría explicar que…

Muxía – Fisterra
33km. La darrera etapa d’un camí que he allargat fins on no es pot seguir avançant. Més enllà: el mar. Cap a l’altra banda: desfer el Camino!

Epíleg (1): Tornada de Santiago
Santiago: 30-08-2016
Ja fa 7 dies que probo de comprar un bitllet de tren per tornar a Barcelona.

Epíleg (2): Tornada de Santiago
Santiago – Fisterra: 31-08-2016
Què he de fer fins el dia 2 a Santiago?

Epíleg (3): Tornada de Santiago
Fisterra – Santiago: 01-09-2016

Y así acabé 2016: Llegando a Santiago por cuarta vez (la segunda vez en dos años consecutivos), acabando dos Caminos y con una odisea para volver a casa.

Desde que en 2001 descubrí el Camino, en 2016 fue la primera vez que fui en años consecutivos. Lo que entonces no sabía es que, desde 2015, iba a volver cada año al Camino.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial